dinsdag 1 januari 2013

Start!

Startend vandaag op 1 januari 2013, begin ik mijn eigen persoonlijke 365 dagen-project.
Na een maand dubben over wat mijn project zou gaan worden, moest ik van mezelf vandaag de knoop doorhakken (anders had het allemaal nog héél lang kunnen gaan duren...) en bovenstaande quote gaf de doorslag.
Al jaren ga ik in eenzelfde patroon door en blijf hierin hangen. Bang om uit mijn vertrouwde wereld te stappen, maar aan de andere kant ook erg toe aan verandering, heb ik besloten om het in kleine stapjes te doen.
En dat kan vanalles zijn: iets koken wat ik nog nooit heb gegeten, een ochtend belachelijk vroeg opstaan, of een keer lekker om 20.00 naar bed gaan, plots meubels in huis gaan verplaatsen of een winkel binnenstappen waar ik normaal nooit naar binnen zou gaan. Het kan vanalles zijn, als het me maar even aan het wankelen brengt. Stap voor stap.
Vandaag dus het opstarten van een blog waarin ik mijn activiteiten vast zal gaan leggen.
Stap 1 is gezet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten