maandag 28 januari 2013

27/365 Happinez



Afgelopen zaterdag lag er weer een nieuwe Happinez in de brievenbus. Ik ben al een paar jaar op dit blad geabbonneerd en normaal deed ik altijd een vreugdedansje op de dag dat een nieuw nummer in de brievenbus lag en plofte ik op de bank met een kop thee en begon ik te lezen.

Sinds de geboorte van Lola is dat enthousiasme iets afgenomen en als er een nieuw nummer uitkwam gebeurde het vaak dat ik hem pas na een week of twee uit het pastic haalde. Ik bladerde er dan af en toe eens doorheen, las een artikeltje en dan belandde het op de stapel bij de rest, in de hoop later nog een keer tijd te hebben om verder te lezen.
Ik heb daarom nog even overwogen om mijn abbonnement op te zeggen, maar dat vond ik ook weer jammer omdat ik er veel inspiratie uit kan halen.

Gisteravond besloot ik om dat te veranderen en ging me lekker vroeg douchen, kroop in bed en ging lekker lezen. Kijken of me dat vanavond weer lukt :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten