donderdag 17 januari 2013

17/365 Vooruitplannen



Vandaag weer een dag die in het teken stond van eten :)

Allereerst kocht ik spontaan gebakjes bij de bakker (dat gebeurd normaal alleen als er bezoek komt) èn maakte ik een kleine verandering in de dagelijkse eetstress:

Normaal ga ik iedere dag naar de supermarkt, behalve op woensdag (want dan moet ik de hele dag werken) en zondag (dan zijn hier de winkels gesloten).
Op dinsdag en zaterdag moet ik dus ook avondeten gaan verzinnen voor de volgende dag en hoe gestructureerd en planmatig ik ook normaal altijd te werk ga, dit vind ik zooo moeilijk.
Maar vandaag heb ik in minder dan een uur tijd een boodschappenlijstje gemaakt met de boodschappen voor morgen, overmorgen èn zondag! En ik voel me bevrijd...

Drie dagen me geen zorgen maken over wat we moeten gaan eten! En ook nog 3 gerechten die we nog nooit hebben gekookt!
Living on the edge...  ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten