dinsdag 22 januari 2013

21/365 Muziek



(Nog even een dagje inhalen ;)

Gisteren haalde ik weer eens een CD uit de kast! En dat is lang geleden dat ik nog eens bewust naar een cd heb geluisterd. 'Vroeger' leefde ik van muziek en kon ik uren met de koptelefoon op genieten van mijn favoriete muziekjes. Tegenwoordig luister ik wel nog af en toe naar de radio, maar dat was het eigenlijk zo'n beetje.

Gisteren na het avondeten en de afwas wou ik eigenlijk op de bank ploffen en de tv aanzetten, maar in plaats daarvan ging ik boven een cd-tje uitzoeken wat ik al héél lang niet meer had gehoord en luisterde die van begin tot eind :)

Ik stond ervan te kijken hoe ik meteen andere dingen ging doen in plaats van op de bank ploffen. Begrijp me niet verkeerd, want het is zeker wel eens lekker hoor, op de bank ploffen en er niet meer afkomen, maar soms vind ik het gewoon een beetje jammer van de avond.

Een produktieve avond dus, alleen maar door een dagelijkse gewoonte eventjes te veranderen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten