zaterdag 5 januari 2013

05/365 Gooische vrouwen

Vandaag vond ik het erg lastig om iets te gaan verzinnen. Ik was behoorlijk futloos door dat sombere grijze weer en vreselijk moe omdat Lola de afgelopen 2 nachten flink heeft liggen huilen...

Maar toen kwam er opeens een aankondiging op tv voor de film: Gooische Vrouwen. Ik heb de hele serie nog nooit gezien omdat ik dat soort dingen normaal gigantisch ontwijk. Het is niet iets wat in mijn straatje ligt, om het maar zachtjes uit te drukken ;)

Maar omdat ik altijd zo sterk mijn mening klaar heb (en daar nog wel eens in door wil draven) moet ik dat maar eens opzij zetten en heb ik besloten dat ik vanavond de film 'Gooische Vrouwen' op tv ga kijken. Zonder ergernis en zonder geklaag.
En zonder laptop of enige andere afleiding: alleen maar 2 uur lang 'Gooische Vrouwen' kijken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten