woensdag 9 januari 2013

08/365 In bad

Ik heb nog even een verslagje in te halen van gisteren:

Gisteravond ben ik weer gaan sporten (yep, weer een avondje BBB :) en normaal plof ik na het sporten op de bank, voor de tv met de laptop op schoot, tot een uurtje of 22.30.
Of ja, 22.30 is de bedoeling en probeer ik af te ronden waar ik mee bezig ben, en plotseling is het dan ineens 23.00 geweest en ga ik balend dat het toch weer later is geworden, naar boven, de douche in en z.s.m. naar bed.
Gisteravond dus niet! Gisteren kwam ik thuis van het sporten, plofte op de bank en dacht: zal ik eens een keer in bad gaan? Ik ga namelijk zelden in bad. Het is heerlijk als ik er eenmaal in zit, maar het komt eigenlijk bijna nooit zover. Ik heb daar denk ik de rust niet voor ofzo.
Maar gisteren ging ik eindelijk in bad, en toen ik uitgebadderd was besloot ik dat ik maar eens lekker vroeg mijn bedje in zou duiken. Heerlijk!

Helemaal uitgerust ging ik om 22.00 naar bed. Niet gefrustreerd omdat ik weer zo lang op de bank had gehangen en ik heb me niet hoeven haasten om toch nog een beetje op een redelijke tijd in bed te liggen. En ik heb héérlijk geslapen!
Kwam alleen weer mijn bed niet uit vanmorgen :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten