zondag 13 januari 2013

13/365 Buurtkrantjes

Wij krijgen, zoals vele huishoudens, vaak van die lokale krantjes in de bus. Ik begin er soms wel in te bladeren, maar na 1 minuut hou ik het meestal al voor gezien en leg ik ze aan de kant.
Dit weekend kwamen er weer 2 door de brievenbus gevallen en ik had besloten om ze vandaag daadwerkelijk te gaan lezen...

Ik begrijp ook meteen weer waarom ik die dingen nooit lees ;)
Er was wel 1 column in 1 van de krantjes waar ik wel om moest lachen, dus wie weet ga ik die volgende week wel weer lezen, maar verder ben ik er eigenlijk alleen maar heel moe van geworden :p

Het is een gewoonte om die krantjes steeds maar gewoon opzij te gooien (in dit geval niet zo erg) maar ik denk dat ik in het dagelijks leven veel dingen gewoon maar naast me neerleg (bewust of onbewust) en er daardoor niet open voor sta. Ik heb mijn mening al klaar dus weg ermee!
En ik kom weer uit bij de conclusie die ik trok op dag 6 n.a.v. dag 5: Meer openstaan en dingen niet meteen afkeuren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten