zaterdag 19 januari 2013

18/365 Creatief begin



Gisteravond ben ik zo druk bezig geweest met een nieuw haakwerkje dat het bloggen er niet meer van kwam. Het heeft me dit keer wel moeite gekost om weer met een nieuw fröbelwerkje te gaan beginnen.
Normaal had ik nooit veel moeite met beginnen, het probleem lag meer in het afmaken, zoals je hier ziet. Ook kwam ik laatst met het ordenen van al mijn breigarens, stofjes en verfspullen onafgemaakte werkjes tegen en herinnerde mij met hoeveel enthousiasme ik deze projectjes begonnen ben en zag hoe ze waren geëindigd :(

De afgelopen dagen heb ik veel op Etsy en Pinterest rondgedwaald en dan begint het weer extra erg te kriebelen om iets te maken, maar nu zat ik ertegenaan te hikken omdat ik bang was dat ik het weer niet af zou maken...

Misschien helpt het wel als ik mijn handwerkjes bij ga houden in mijn posts, dan heb ik een extra stok achter de deur. Wie weet kom ik er op deze manier ook wel achter waarom ik deze dingetjes steeds niet afmaak.
Het is het proberen waard :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten