zaterdag 19 januari 2013

19/365 Kleine plaatsveranderingen



Vanmorgen begon al een beetje onwennig; ik ben het zo gewend om de ochtend kwijt te zijn aan het verzinnen van wat we gaan eten in het weekend en boodschappen doen, dat ik gewoon even moest denken hoe we de ochtend in moesten gaan vullen. Zeëen van tijd ;)

Hoe koud het ook was, ik vond dat we op zijn minst even naar buiten moesten om een frisse neus te halen, en toen zijn we ook maar meteen bij de Terre des Hommes winkel binnengelopen een paar straten verderop. Ik kom hier bijna dagelijks langs en wil al een tijdje binnen rondneuzen, maar om de een of andere reden heb ik moeite om hier binnen te lopen. Maar vandaag deden we het toch maar (!) en het was eigenlijk heel erg gezellig binnen. Als mijn dochtertje erbij is beginnen mensen al snel tegen me te kletsen, of ja, eigenlijk tegen haar.
Daarna zijn we nog een flink stuk door de buurt gaan wandelen door de aangevroren sneeuw :p en ik was zo blij dat ik een wandelwagen vast had anders was ik waarschijnlijk al 5x op mijn gezicht gegaan...

Eenmaal thuis zijn we gaan lunchen en i.p.v. zoals normaal, aan tafel, hebben we gezellig binnen op de grond gepicknickt.
En ook vanavond was er een kleine 'plaatsverandering': ik zit aan tafel te typen!
Normaal hang ik altijd onderuit op de bank met de laptop op schoot, maar ik had besloten om aan tafel te gaan zitten. En eigenlijk is dat wel erg prettig zo.

Misschien wel een goed idee om morgen de laptop op tafel te laten staan, dan heb ik niet steeds de neiging om weer even snel wat in te typen/ op te zoeken/ te checken enz.
Dat gaat moeilijk worden! Of ik zit misschien de hele dag aan tafel ;)

(Oh ja, en mijn gehaakte appeltje van gisteren is af en ben vandaag begonnen aan een peertje! Foto's volgen!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten