zondag 20 januari 2013

20/365 Verslaving



Vandaag heeft de laptop inderdaad de hele dag op de tafel gestaan!
Ik denk dat ik het hiervoor altijd te moeilijk vond om hem op tafel te zetten, maar omdat ik nu juist op zoek ben naar dingen die me wat uit balans kunnen brengen was het een stuk makkelijker. En heb het gevoel dat de laptop op zijn nieuwe plaatsje zal blijven staan :)

Ik vond het eigenlijk wel lekker zo vandaag. Normaal wou ik iets opzoeken en voordat ik hierover na kon denken zat ik al te typen, omdat dat zo makkelijk ging.
Nu moet ik daar iets meer moeite voor doen, en dat kleine beetje maakt me al veel meer bewust van wat ik eigenlijk op de laptop wil gaan doen, en heb ik de ruimte heb om te beslissen of het daadwerkelijk nodig is ja of nee.
En dat brengt rust...

En wat betreft mijn haakprojectjes: ik heb al een appel en een peer gehaakt, en ben vanavond begonnen met de banaan. Zodra deze 3 af zijn volgt er een foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten