woensdag 2 januari 2013

02/365 Ik laat me verrassen!

Dag 2, en ik had helemaal geen idee wat ik vandaag 'anders' zou kunnen gaan doen want mijn dag zat van opstaan tot slapengaan helemaal volgepland. Eerst de hele dag inventariseren op het werk, en daarna lekker uit eten met een vriendin.

Maar 's avonds met het etentje deed zich toch iets voor wat voor mij wel al heel wat was.
Tijdens het bestuderen van de kaart en informeren naar de vegetarische opties had ik besloten dat ik de keus een beetje bij de serveerster en de kok liet: ik ging me laten VERRASSEN! En dat is toch heel wat voor iemand die altijd alles onder controle wil houden.
Ik heb echt o-ver-heer-lijk gegeten, en daarna deed ik er nog een stapje bovenop: ik bestelde een TOETJE (ik ben eigenlijk flink aan het budgetteren omdat ik sinds kort minder ben gaan werken, en dan toch nog een toetje bestellen :p) en ik koos ook nog eens voor het toetjes met de wazigste naam:
'CRACK PIE en je hebt er geen wietpas voor nodig!'
Ik heb toch eventjes gecheckt bij de serveerster wat het was, maar van de uitleg werd ik niet veel wijzer en heb er toch voor gekozen!

Ik heb genoten van al het heerlijke eten, genoten om te kiezen voor het onbekende en me te laten verrassen, en het heeft geweldig goed uitgepakt. En ik heb weer een kleine stap gezet! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten