woensdag 9 januari 2013

09/365 Andere kleertjes

Vandaag een beetje een rare uitdaging voor mezelf misschien, want ik ben op zoek naar nieuwe kleertjes voor mijn dochtertje. Ik ben al dagen aan het zoeken en in mijn pauze snel de H&M en HEMA in aan het rennen op zoek naar wat nieuws, maar ik sta altijd met spijkerbroekjes en simpele truitjes voor Lola in mijn handen.
Niet dat dat erg is, helemaal niet, maar ik vind het een beetje jammer van mezelf. Ik kan heel enthousiast worden van leuke, vrolijke en gekke kleertjes, maar ik eindig altijd met iets heel eenvoudigs. Gewoon omdat ik het simpelweg niet aandurf om geen jeans te kopen omdat ik dan moet gaan combineren en dat durf ik niet aan.
Ik wil graag wat ruimer en opener gaan denken en het wordt me steeds duidelijker dat dat ook de voornaamste uitdaging is van dit project. Ik kies altijd voor veilig en ik denk dat ik me daarmee heel veel ontneem en dat begint steeds meer aan mij te knagen.

Maarrrr, na een avondje surfen op Marktplaats heb ik op 5 kledingstukken voor mijn meisje geboden, en hier zit geen jeans tussen! Zelfs een jurkje waarbij ik al een beetje in paniek raak omdat ik niet meteen weet hoe ik dit moet combineren, maar ik ga de uitdaging aan! Nu alleen nog afwachten of de verkoopster op mijn biedingen ingaat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten