maandag 14 januari 2013

14/365 Blogverandering

Vandaag heb ik mijn blog veranderd! Ik ben helemaal niet zo bekend met blogger en wat de mogelijkheden zijn dus ben alles nog aan het uitvogelen.
Maar ik heb dit toch al voor elkaar gekregen :)

Sneeuw op de achtergrond dus, want vannacht gaat hier flink wat vallen zeggen ze, maar ook omdat niks zo veranderlijk is als de natuur en de seizoenen, en dat past helemaal bij mijn project.





Verder is er nog iets wat mij al de hele dag bezighoudt en wat ik even wil vermelden, omdat het ook wel betrekking heeft op mijn 365 dagen:
Ik kwam op Pinterest bovenstaand plaatje tegen: 10 things you must give up to move forward. 
Ik heb het 1 keer met moeite doorgelezen en durfde het niet nog een keer door te lezen omdat het best wel confronterend is. Ik heb moeite om dingen te veranderen, en dus ook op te geven, en kom daarom niet vooruit en durf niet te doen waar mijn hart ligt (vandaar ook mijn '365 veranderingen': hoe klein ook, met kleine stapjes verander ik dingen in mijn omgeving, aan mijn gewoontes, mijn gedachten)

Ik zal een van de komende dagen vast en zeker nog wel op dit plaatje terugkomen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten