dinsdag 15 januari 2013

15/365 24u geen snoepjes

 
Vandaag een verandering in iets wat een vreselijke gewoonte aan het worden is: snoepen! Ik snoep wat af op een dag, en zeker op dit moment van de dag als Lola haar middagdutje doet en ik heb een paar uurtjes voor mezelf.

Begin van dit jaar is er een hoop veranderd voor mij, want ik ben i.p.v. 32 uur nu 16 uur gaan werken. Dit omdat ik mijn kleine meisje te weinig zag en haar teveel miste. Dat betekend dat ik nu veel meer thuis ben en de verleiding dus alleen maar groter is geworden om allemaal lekkers te kopen en op te snoepen...

Maar vandaag niet! Vandaag geen chips, geen chocola, geen koekjes, helemaal niks. Zelfs geen speculoospasta op mijn brood :)

Gelukkig heb ik wel mandarijntjes in huis; hopelijk gaan die me door de moeilijke momenten heen helpen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten