woensdag 27 februari 2013

57/365 Sigur Ròs



Dag 57 verliep anders dan een normale weekdag omdat we naar een concert gingen van Sigus Ròs! Het concert was in Brussel en omdat rijden door Brussel heel wat hectischer verloopt dan rijden door Maastricht, was ik best een beetje gespannen (en ik hoefde nog niet eens zelf achter het stuur!).
Met een knoop in mijn maag (mede ook omdat Lola uit logeren ging, ik kan daar maar niet aan wennen...), zweethandjes en een droge mond van alle spanning zat ik in de auto.

We hadden besloten om bij een zogenoemde 'Park&Ride' te parkeren en vanhieruit de tram naar de plaats van bestemming te nemen: 'Kom naar Vorst Nationaal in alle comfort en zonder zorgen over een parkeerplaats dankzij de Event Pass', zo stond het op ons ticket. Nou, comfort was ver te zoeken en die parkeerplaats hebben we uiteindelijk in een woonwijk gevonden want de park&ride stond hartstikke vol :(

Toen we uiteindelijk aankwamen was het voorprogramma al afgelopen, maar gelukkig waren we wel mooi op tijd voor de band waar we voor kwamen. Toen het concert eenmaal begon kon ik alle stress van de heenreis eindelijk naaste me neergooien en ik heb genoten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten