maandag 18 februari 2013

49/365 Weekmenu

Zoals al eerder vermeld was ik bezig met een weekmenu. Een weekmenu gebaseerd op het Bonus-boekje van de AH. Ik wou eigenlijk alleen maar spulletjes kopen die in de aanbieding waren, maar dan zouden we deze week geen aardappelen, pasta of rijst kunnen eten...
Ik heb dat plan dus een beetje aangepast, maar wel alle avondmaaltijden gebaseerd op het Bonus-boekje. Normaal ben ik geneigd steeds de vertrouwde produkten te kopen, maar op deze manier koop ik ook eens andere merken en andere artikelen, zodat ik ook andere maaltijden ga koken.

Vandaag stonden dus hamburgers op het menu! Gelukkig waren ALLE AH burgers in de aanbieding, en dus ook de vega-burgers, want vlees zal ik ook deze week niet eten ;)




Verder eten we deze week nog:

Dinsdag:
Eigen versie hutspot met de bospeen, rookworst  (voor de man) en AH vega burger
Woensdag: 
Kaasbroodjes met salade, komkommer, cherrytomaatjes
Donderdag:
eten we bij de schoonouders
Vrijdag:
Spinazie met tortellini, kaas en roomsaus (?)
Zaterdag: 
Gebakken aardappeltjes met wokgroente, zalmfilet (voor de man) en de vergeten groenteballetjes van vorige week (toen we klaar waren met eten bedacht ik me dat ik deze vergeten was :p)
Zondag:
Pizza!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten