zaterdag 2 februari 2013

33/365 Fietsen!



Vandaag zijn we gaan fietsen met Lola! Voor ons wel bijzonder want we zijn al heel erg lang niet meer spontaan een stukje gaan fietsen (eerlijk gezegd doen we dat nooit) maar omdat vandaag het zonnetje zich eventjes liet zien en Lola het heerlijk vindt op de fiets, zijn we eropuit gegaan. Ook nog eventjes gezellig een kopje koffie gedronken bij De Dwaze Herder (hier waren we ook nog nooit geweest maar gaan we zeker terugkomen!) en toen weer op weg terug naar huis.
Was wel eventjes lekker want anders hadden we gewoon wat in huis rondgehangen :p

Ook heb ik vandaag mijn lockmachine maar weggebracht ter reparatie. Ik had hem al een hele tijd niet meer gebruikt en toen ik hem weer wilde gebruiken ging ie kapot :(
Ik kreeg hem wel weer aan de praat maar er was ook iets afgebroken dus leek het me toch niet verstandig hem nog te gebruiken. Gelukkig deed mijn naaimachine het wel nog dus kon ik toch verder met het carnavalspakje voor mijn dochtertje Lola.
Ik heb echt een week zitten dubben over de reparatie van de lockmachine (financiële kwestie) maar omdat ik vind dat ik dit jaar meer creativiteit in mijn leven moet brengen leek het me toch verstandig om hem te laten maken.

Oh ja, en mijn vraag aan mezelf voor vandaag is: Wat voor mogelijkheden heb ik? Het beantwoorden van die vraag heb ik weer uit zitten stellen tot het laatste moment, dus daar moet ik zometeen nog even mee aan de slag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten