zondag 3 februari 2013

34/365 Routine



Vanavond zit ik al vroeg in pyjama op de bank :) Normaal gesproken ga ik altijd 's avonds vlak voor het slapengaan onder de douche; ik vind dat altijd prettig want voor mijn gevoel kan ik dan de hele dag van me afspoelen. Alleen gaat dat niet àltijd heel erg relaxed omdat ik vaak te laat naar boven ga en snel douchen vind ik een beetje lastig, dus om nog een beetje op een redelijke tijd in bed te komen lukt dan niet. Vanavond heb ik het eventjes omgegooid en zit ik nu al frisgewassen op de bank.
En, als ik vanavond op dezelfde tijd als normaal naar boven ga, zou ik ook eerder in bed moeten komen te liggen, en das wel welkom ;)

En mijn nieuwe vraag voor vandaag is: Wat kan ik? Het beantwoorden heb ik wederom tot vanavond uitgesteld :p en gebeurd gewoon weer krabbelend in mijn boekje. Benieuwd wat er uit gaat komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten