zaterdag 9 februari 2013

40/365 Yes! Lola's pakje is af!

Zoals beloofd: de foto!



Het is een wonder, maar ik heb Lola's schapenpakje vandaag afgemaakt! En hopelijk gaat deze trend zich voortzetten; en daarmee bedoel ik dat ik hoop dat ik voortaan al mijn projectjes af ga maken en niet onafgemaakt in een hoek gooi.

Zo'n 2 weken geleden ging ik naar de markt op jacht naar stof voor het schapenpakje van mijn dochtertje. Vandaag moest het af zijn want morgen trekken we de stad in om met gekke pakjes aan kou te lijden tussen allemaal dronke mensen en slechte muziek. Yes, het is weer carnaval en zoals ieder jaar heb ik dr weer géén zin in (enbesluitikophetlaatstemomentomtochmaarmeetegaan).
Ik weet ook niet wat het is want ik heb van kleins af aan met veel plezier carnaval gevierd, maar de laatste jaren heb ik er gewoon weinig zin in, tòt op het laatste moment, en dan trek ik mijn pakje van de afgelopen 10 jaar uit de kast en ga ik mee de stad in.

Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn!

(Trouwens, de foto van Lola in haar schapenpakje voeg ik zo snel mogelijk toe!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten