zaterdag 23 februari 2013

53/365 en dan volgt deel 3...

Ik ben op de avond van dag 53 nog steeds bezig geweest met het jurkje waar ik de afgelopen 2 avonden mee bezig ben geweest. En het koste me erg veel moeite om er mee aan de slag te gaan... Ik denk dat ik weer op zo'n punt was waar ik normaal mijn projectje opzij gooi en er dan een paar weken, soms ook maanden (soms wel jaren...) niet meer naar omkijk.

Ik weet niet wat er dan aan de hand is dat ik er niet meer aan verder wil werken, maar dat punt komt keer op keer. Het is niet zo dat ik niet tevreden ben over wat ik heb gemaakt en er daarom geen zin meer in heb. Ook hierover was ik de eerste 2 dagen erg enthousiast, maar op dag 3 vond ik het heel moeilijk om het weer op te pakken.
Toch heb ik mezelf uiteindelijk toch kunnen motiveren, en eenmaal bezig vond ik het ook weer héérlijk om bezig te zijn :)

Ook heb ik een kleine verandering aangebracht waardoor ik de zijkanten die ik de dag ervoor had vastgelockt weer los kon gaan maken... Ik wou in de zijnaden nog 2 reepjes stof vaststikken zodat het jurkje een strik op de rug krijgt.
Misschien was dat ook wel iets om tegenop te zien om weer verder te gaan: ik had me al eerder bedacht dat ik misschien toch een strik op de rug wou, maar dan moest ik alles weer loshalen, 2 reepjes stof knippen en mooi afwerken, die ertussen naaien en daarna was ik weer net zover als de dag ervoor. Maar ik heb het toch gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten