maandag 4 februari 2013

35/365 Andere muziek



Hier thuis staat de radio altijd op Studio Brussel. Ik vind het fijne muziek, gezellig geklets, ze hebben leuke thema-dagen en altijd erg grappig.
Ik luister zelf niet snel naar 3FM omdat ik een beetje onrustig wordt van het geklets tussendoor en de muziek ook niet altijd helemaal in mijn straatje ligt.

Vandaag switchte ik daarom dus naar 3FM. Even wat anders luisteren en even kijken of ik mijn oordelen een beetje bij kan stellen.
Het viel me allemaal nog wel mee en ik moet zeggen dat ik toch met enige regelmaat platen voorbij hoorde komen die ik ook vaak op StuBru hoor. Ze hebben er geen fan bij maar het is toch wel fijn om even wat anders te luisteren.

Misschien is het wel een idee om de volgende keer naar radio te luisteren die echt totáál buiten mijn comfortzone ligt. Ik heb al even gezocht op www.onlineluisteren.nl en zag reggae, country,  jazz, Nederlandstalige en klassieke zenders: allemaal kanshebbers ;)

En ondertussen dat ik vanmiddag radio zat te luisteren heb ik mijn vraag voor vandaag beantwoord: Wat zijn mijn talenten? Ik heb wel lijstjes met voorbeelden van talenten op internet gezocht want ik vond het toch wel erg lastig, maar heb toch nog een lijstje samen kunnen stellen (gelukkig)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten