donderdag 7 februari 2013

38/365 TV-loze avond



Vandaag was een druk dagje: werken, daarna meteen door om mijn gerepareerde lockmachine op te halen, toen direct door naar mijn schoonouders die vandaag op mijn meisje pasten, daar gegeten, en om 19.15 eindelijk doodmoe weer thuis. Lola naar bed, man weg en ik lekker in mijn uppie op de bank: ZONDER TV!

Het is zo'n gewoonte om die TV steeds aan te zetten, maar ik merk dat als ik hem uitzet dat dat me zo'n rust geeft dat ik me afvraag waarom ik hem zo vaak aanzet als ik toch niet persé iets wil zien?
Vanavond blijft ie dus uit, en de radio ook. De laptop gebruik ik alleen om even dit te typen, en daarna mag ie ook uit.
Rust...

En dan wacht daar mijn blauwe boekje op me, met nog steeds de half-beantwoorde vraag van gisteren: Hoe kan ik mij verder ontwikkelen? en wie weet daarna nog wel de vraag: Wat wil ik?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten