vrijdag 15 februari 2013

45/365 Schildersdoeken



Op dag 45 kookten wij niet, maar haalden we voor de eerste keer eten bij de Toko op de hoek. We hadden ooit gezien dat je daar ook verschillende gerechten vers bereid af kan halen, maar hadden dat tot nu toe nog nooit gedaan. En het was héérlijk!

...èn ik gaf mijn man opdracht om even op zolder te kijken (ik durf zelf de zolder namelijk niet op) of daar nog lege schildersdoeken stonden en àls er nog stonden, om deze mee naar beneden te nemen.

Toen we naar hier verhuisd zijn, bijna 2 jaar geleden, zijn al mijn doeken (beschilderd en blanco) meteen naar zolder gegaan en hebben ze geen daglicht meer gezien. Nu staan ze in de woonkamer en kan ik er al even aan wennen dat ze weer binnen handbereik zijn ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten