zaterdag 9 februari 2013

39/365 Nieuw bureaublad


Gisteravond had ik opeens genoeg van de afbeelding die we al jaren op het bureaublad van de laptop hebben staan: Mijn man had een paar jaar geleden I (hartje) D in de sneeuw geschreven op het trapje voor onze voordeur. Toen ik thuiskwam van mijn werk zag ik het staan en heb ik er meteen een foto van gemaakt en deze op het bureaublad van de laptop gezet.
Dat is ondertussen al zo'n 4 jaar geleden schat ik en het was tijd voor iets nieuws.
Iets fris en inspirerend :)

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk ... ik heb ook een blog ... en ik doe mee aan het 365 dagen project ... mijn project
    loopt 1 maart af en wil dan aan een nieuwe uitdaging beginnen .... ik wil dan ook gaan schrijven maar ben nog aan het denken hoe en wat

    Fijn weekend ... groetssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk! Het project is je dus goed bevallen, en ik ben benieuwd hoe je nieuwe project eruit gaat zien. Ik heb je blog ook even bekeken en het ziet er allemaal super uit!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen