dinsdag 5 februari 2013

36/365 Peanut butter & jelly time



Wij hadden vroeger toen ik klein was nooit pindakaas in huis. Pas jaaaren later, 's ochtends aan het ontbijt na een logeerpartijtje heb ik voor het eerst pindakaas gegeten. Mèt hagelslag dan wel, want ik had me over laten halen dat dat heel erg lekker was.
Ik was meteen om en sindsdien heb ik vele potten pindakaas verslonden.

Vanmiddag bij de lunch wou ik eens een combinatie op mijn boterham uitproberen wat ik nog nóóit heb gegeten: pindakaas & jam. Het leek me altijd vreselijk vies, maar mijn nieuwsgierigheid won en eindelijk durfde ik het een keer op mijn brood te smeren en op te eten.

Zoals op de foto te zien is zag het er niet al te smakelijk uit, maar toch, ik zette door. Ik nam een hap, en er gebeurde niets... Geen geweldige smaaksensatie, geen mega-ontdekking voor mezelf; ik at mijn boterham op zoals gewoonlijk :(

Misschien had ik wel de verkeerde pindakaas en niet de goede jam (het moet volgens mij ook eigenlijk gelei zijn). Ach ja, hier kom ik ook wel weer overheen :)

Tijdens het sporten vanavond had ik wel al een grotere uitdaging bedacht voor morgen. Benieuwd of dat gaat lukken!

En mijn vraag voor vandaag: Waar ligt mijn potentieel? is weer eens tot vanavond blijven liggen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten