dinsdag 12 februari 2013

43/365 Achter de tekentafel



Of ja, tekentafel: ik zette me aan tafel met een stuk papier en een potlood, en toen kwam er een gum bij, en daarna een balpen. En het werd geen tekening. Heb ik dat toch weer mooi weten te omzeilen.

Nadat ik gisteren over mijn studie begon, kwamen daarmee ook weer vragen naar boven. Ergens doet het me heel erg veel pijn dat ik dat niet mee doe, of durf, of kan. Ik weet het niet. En daarom wou ik mezelf weer achter een leeg vel papier zetten met een potlood.

En ik had het al zo lang uit weten te stellen voordat ik me aan tafel zette, want ik moest eerst nog even het een en ander opzoeken, en inspiratie opdoen voordat ik ging tekenen, en toen leek het me ook nog een goed plan om me eerst even te douchen want dan had ik meer rust als ik ging tekenen. Al met al, 2 uur later was het dan zover. Het begon met een omtrek van mijn linkerhand (inspiratiebron) en daarna moest ik zelf kijken wat ik er verder mee wou doen. En al bijna direct vluchtte ik in woorden...

1 opmerking:

  1. Ik vind het superleuk gedaan .... en dat uitstel gedrag ik ken het hoor heb er soms ook last van
    zoals nu wil eigenlijk valentijns koekjes bakken en moet dan naar de winkel toe voor boter ...heb daar zooooooooo geen zin aan ... maar ik ga nu toch maar .... fijne dag ... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen