dinsdag 19 februari 2013

50/365 Vlaai!



Vandaag is mijn schoonzusje jarig (de vrouw van de broer van mijn man) en waren we vanavond uitgenodigd om een stukje vlaai te komen eten :)

Omdat wij een kleine meid hebben van 17 maanden die rond 19:00 in bed ligt, kon maar 1 van ons gaan. Voor ons zou het normaal zijn als mijn man dan naar de verjaardag zou gaan, omdat het de vrouw van zijn broer is, maar vandaag deden we het anders en we besloten dat ik vlaai mocht gaan eten!

Volgens mij was iedereen daar verbaasd dat ik er was, en niet mijn man. Het voelde voor mijzelf ook wel een beetje raar om er alleen naartoe te gaan, alhoewel ik al zo'n 6 jaar bij de familie 'hoor'.

Ook moest ik met de auto gaan (of ja, moest..) omdat zij aan de andere kant van de stad wonen, en normaal probeer ik daar altijd onderuit te komen. Ik zit nu eenmaal niet zo graag achter het stuur...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten