vrijdag 29 maart 2013

83/365 Gewonnen van de pc!

Dag 82 was een zware dag op het werk. Er waren veel zieken waardoor ik ander werk moest doen dan normaal en daardoor ook nog een uurtje overwerken, met als gevolg dat ik uitgeput thuiskwam.
's Avonds was ik alleen thuis (en mijn kleine meisje in bed) en toen kreeg het toch wel heel zwaar en moest ik mezelf met heel veel moeite tegenhouden om niet als een zombie achter de computer te gaan hangen.

Ik had eigenlijk gepland dat ik mijn ochtendpagina's (inmiddels zijn dat meestal middag- of avondpagina's) zou gaan schrijven, plus die van de dag ervoor omdat er toen helemaal niets van is gekomen.
Met heel veel moeite zette ik de pc uit, maar toen stond de tv nog aan. Ook dat was even lastig om het uitknopje te vinden, maar uiteindelijk heb ik gewonnen van pc en tv en heb ik een uur zitten schrijven!

Het kostte even wat moeite en overtuigingskracht, maar uiteindelijk heel blij dat ik mijn avond op deze manier heb afgesloten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten