dinsdag 5 maart 2013

63/365 De tuin in!



Op dag 63 leek de grauwe winter eindeloos ver weg en genoot ik van het heerlijke zonnige weer! Ik bedacht me wat ik allemaal met Lola kon gaan ondernemen en wachtte ondertussen tot ze wakker zou worden uit haar middagdutje.
Ik wierp een blik in onze voortuin en voelde me schuldig dat de herfstbladeren van afgelopen jaar nog steeds daar in verschillende hoeken in de tuin lagen. Mijn man heeft groenere vingers dan mij dus laat ik het werken in de tuin normaal aan hem over.
Ik besloot opeens, Lola lag toch nog lekker te slapen, om die bladeren eindelijk eens op te ruimen. Ik pakte de babyfoon en rolde de GFT-bak naar de voortuin en begon spontaan in de tuin te werken.
Dit is echt een unicum, maar ik wil komende zomer toch echt gaan proberen om me wat nuttiger te gaan maken in de tuin. Wie weet ga ik het ook nog wel leuk vinden ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten