zaterdag 9 maart 2013

68/365 Muziek bij kaarslicht

 
Ik denk, gezellig, ik maak voor de verandering eens een avondje wat kaarsen aan in plaats van lampen. Veel gezelliger en misschien werkt dat ook wat meer ontspannend dan al dat electrische licht altijd.

Ik moest wel eerst even zoeken of er nog wel kaarsen in huis waren, en toen bleken de kaarsen die ik vond scheef te staan omdat ze van de warme zomers die ze al hebben meegemaakt een beetje ingezakt waren (ik heb ze jaren geleden ooit gekregen maar doe nooit de moeite om ze ergens gezellig neer te zetten, laat staan aansteken).

Vanavond dus wel, ondertussen luisterend naar een live-uitzending op de lokale radio van een optreden waar ik dolgraag bij had willen zijn, maar waar ik wegens omstandigheden niet bij kon zijn.
Niet echt muziek die je normaal bij kaarslicht verwacht, maar het heeft wel iets grappigs zo.

Ook wel leuk om te merken dat je door zo een kleine verandering de hele avond al anders beleefd.
Het is alleen wel even behelpen als je een glaasje drinken in wil schenken, dan is het misschien wel verstandig om even een lampje aan te maken ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten