donderdag 14 maart 2013

72/365 Window marker



Vorige week heeft mijn man de boom uit onze voortuin verwijderd, en sindsdien is het heel kaal als ik naar buiten kijk :(

Ik had op Pinterest verschillende foto's gezien van tekeningen op winkelruiten met raamstiften en het leek me wel erg gaaf om tekeningen op onze voorruit te maken.

Dus eerst volgde een zoektocht naar zo'n stift (ik wou persé een witte) en gelukkig vond ik er eentje bij een knutsel-winkel.
Maar toen volgde het grootste probleem: wat ga ik tekenen?
Ik nam mijn schetsboek op schoot en vroeg mijn man om raad (die vond het trouwens enorm moeilijk om mij te helpen en vluchtte naar buiten om een sigaretje te roken). Ondertussen zocht ik ook internet af naar ideetjes, maar het leverde me allemaal niks op.

Ik denk dat ik gewoon te bang ben om te gaan beginnen. En dan kies ik ook nog de voorruit uit om mijn eerste raamtekening op te maken, dus dat maakt het er niet makkelijker op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten