vrijdag 15 maart 2013

74/365 Klaar!



Vanmorgen, nog even snel voordat ik ging werken, heb ik nog wat grasjes enzo op het raam erbij getekend.
Ik moet niet van de binnenkant met mijn neus op het raam gaan staan, maar als ik er zo vanaf de buitenkant naar kijk, moet ik eerlijk zeggen dat ik best wel tevreden ben!

Ik moest wel heel erg wennen aan de stift, maar ook de manier van tekenen omdat je je hand niet zo goed kunt laten rusten op het raam en meer vanuit de losse hand aan het tekenen bent. Tenminste, dat is het geval als je zo laag op het raam tekent, maar misschien als je boven je hoofd aan het tekenen bent dat het dan makkelijker is om je hand wat steun te geven.

Maar... ik ben best wel trots op mezelf. Op de tekening, maar ook op het feit dat ik een idee had en het niet een eeuwigheid bleef uitstellen (zoals ik normaal altijd doe) en gewoon een stift kocht en, na toch nog een dagje treuzelen, begon te tekenen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten