zaterdag 2 maart 2013

60/365 Kringloop



Op dag #60 gingen we op zoek naar een 'nieuwe' kledingkast voor op onze slaapkamer. Normaal kopen we altijd alles nieuw, maar nu wilden we een keertje kijken of me misschien een mooie tweedehands kast kunnen vinden.

We hebben nu een kledingrek op onze slaapkamer staan, een een kledingkast op onze rommelkamer. Deze kledingkast is te klein voor àl onze kleding, en we willen alles in één grote kast op onze kamer, dus moeten we een andere aanschaffen.
Ik had al op Marktplaats gekeken, en nu gingen we ook even neuzen bij de Kringloop. Helaas hadden ze op het moment maar 2 grote kasten staan, en deze waren niet naar onze zin. Het gaat nog even een speurtocht worden ben ik bang...

Verder neuzend bij de Kringloopwinkel liep ik tegen een oude uitgave uit 2001 van het blad 'Ode' aan. Voorop stond een verwijzing naar een artikel in het blad, getiteld: 'Wensen zijn er om werkelijkheid te worden' en ik besloot hem maar te kopen (voor 0,25 cent ;). 
Heerlijk om inspirerende artikelen te lezen, ook al zijn ze uit 2001!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten