donderdag 14 maart 2013

73/365 Gewoon beginnen dan maar...



Gisteren kocht ik een raamstift, dat ging nog gemakkelijk, maar een begin maken met de tekening was een stuk lastiger...

Dus vandaag wat moed bij elkaar verzameld, niet teveel erover nagedacht, en gewoon maar begonnen met iets wat me wel leuk leek.
Er is zo ontzettend veel mogelijk op een raam van 2 x 1,5 meter, dat je op een gegeven moment wel keuzes mòet maken. En het is ook nog niet eens blijvend, want als ik deze moe ben (of als de ramen nodig gewassen moeten worden) was ik hem eraf en komt er iets nieuws!

Niet te moeilijk doen en niet te kritisch zijn dus (wat best lastig is als je graag moeilijk doet en heel kritisch bent)  :)

Morgen ga ik hem proberen af te maken en volgt er een nieuwe foto!

1 opmerking:

  1. Wat ik heb geleerd van de RR projecten is gewoon doen wat in je opkomt ... fout bestaat niet als je lekker bezig bent ...

    IK ZEG .... DOEN ! ! !

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen