dinsdag 26 maart 2013

81/365 Flow



Vandaag kocht ik voor het eerst het tijdschrift FLOW. Ik ben al jaren geabonneerd op de Happinez die ik vaak maar half lees (misschien toch maar opzeggen?).
De FLOW heb ik wel eens van een vriendin gelezen en vond het een erg leuk blad, maar ik mocht van mezelf nooit een ander blad kopen omdat er vaak nog een half-uitgelezen Happinez door het huis slingerde.
Vandaag deed ik dat dus wel! Misschien ook een beetje ter compensatie van het altijd en eeuwige surfen van mij (waar ik deze week dus van af probeer te kicken).

Dat afkicken is vandaag zonder rare bijwerkingen verlopen en ik hoop heel hard dat dat zo blijft! ;)

Oh, en het megagrote schildersdoek is vandaag gearriveerd. Alleen is de kamer boven nog steeds niet leeg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten