woensdag 6 maart 2013

64/365 Even zitten



Mijn meditatiekussentje ligt standaard in de woonkamer op de grond, maar ik gebruik hem tegenwoordig alleen nog maar om op te zitten als ik met Lola op de grond zit te spelen. Maar niet vandaag!

Ik had Lola net in haar bedje gelegd en normaal als ik dan weer beneden kom plof ik op de bank, neem wat te snoepen en pak de laptop op schoot. Maar dit keer niet.
Of ja, ik plofte op de bank en nam de laptop op schoot, maar zocht toen een geleide meditatie op internet en nam plaats op mijn kussentje en ging 20 minuten zitten.

En wat duurden die 20 minuten lang. Ik vond het erg moeilijk om te zitten en niks te doen, en ook de stem die mij geleidde verdween af en toe naar de achtergrond. Ik kon merken dat het alweer veel te lang geleden was...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten