donderdag 11 april 2013

95, 96, 97/365 Eindelijk...



De afgelopen dagen was ik volledig overgenomen door twee dingen (onze nieuwe keuken & mijn 'watmoetikaanopdebruiloftvanmijnvriendin'-probleem) die al zo ontzettend veel creativiteit van mij vragen, dat nadenken over mijn veranderingen een beetje op de achtergrond kwam.

Ik ging me daarom heel bewust bezighouden met dingen die ik uit gewoonte altijd op dezelfde manier doe, en zo stond ik op een avond mijn tanden als rechtshandige met links te poetsen (met een redelijke knoeiboel als gevolg) en waste ik me de volgende avond opeens met de Zwitsal van mijn dochter :p

Vandaag durfde ik eindelijk al een knoop door te hakken over mijn 'watmoetikaanopdebruiloftvanmijnvriendin'-probleem. Ik wou dus creatiever (en goedkoper) aan iets leuks komen en verplichte mijzelf om òf iets tweedehands te kopen, òf iets zelf te maken: ik heb nog nooit tweedehands kleding voor mezelf gekocht en voor mezelf iets maken doe ik véél te weinig.
Na vele uren Marktplaats en al honderden keren oude Burda's en Knipmodes doorgebladerd te hebben, besliste ik vandaag zelf met een jurk te beginnen die ik in de Knipmode van maart 2011 vond, en wat voelt het dan altijd weer lekker als ik hiermee bezig ben. Zelf iets maken. En wat moet ik toch altijd weer worstelen om op dit punt te komen. Maar ik ben begonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten