maandag 29 april 2013

111, 112, 113 en 114 / 365 Drukdrukdruk

Het was een vreselijk druk weekend (bruiloft, verjaardag, werken) maar wel heel erg gezellig. Ik heb hier maandag dan ook de gevolgen van moeten dragen want ik was vreselijk chagrijnig en moe...

De eerste drukke dag bestond uit boodschappen doen, even snel naar het boekenfestijn, snel lunchen en meehelpen versieren voor de bruiloft van een vriendin, thuiskomen en meteen weer vertrekken naar de schoonfamilie om te eten, dan weer thuiskomen en toch nog even mijn zelfgemaakte jurkje voor de bruiloft aanpassen... Op dat boekenfestijn kocht ik voor een paar euro: Verlicht leven, van Tijn Touber. Eindelijk een ander boek naast mijn bed en andere gedachten voor het slapengaan...

De volgende dag draaide helemaal om de bruiloft! Vreselijk gezellig maar wel met een lastig moment omdat ik voor 1 hele dag afscheid moest nemen van mijn dochter :( Ik vind dat altijd zo lastig en daarom gaat ze ook bijna nooit uit logeren :)
Maar voor het eerst merkte ik 's avonds dat ik het mama-zijn ook echt even los kon laten en heb lekker gedanst, gezongen en gekletst (in mijn zelfgemaakte jurkje!). Het was genieten en ik voelde me eventjes een andere Diana.



De dag daarna kochten we een nieuwe vloer! We hakten eindelijk de knoop door en durfden te besluiten... We zijn hier al weken over bezig maar blijven maar in het besluiteloze hangen (net zoals met de nieuwe keuken). Eindelijk weer iets wat we los kunnen laten.

En ik maakte eindelijk een begin op het gigantische doek wat ik weken geleden heb besteld en wat een plaatsje heeft gekregen in de kamer die we weken geleden hebben opgeruimd... Eindelijk, maar ach, beter laat dan nooit!

1 opmerking:

  1. Oei drukke tijd maar wel gezellig ...
    En nu je grote doek .. ik ben nieuwsgierig ...

    Fijne kroningsdag ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen