donderdag 25 april 2013

108, 109, 110 / 365 Sport, eten en dans!

Maandagochtend gooide ik mijn programma om en ging in de ochtend naar de sportschool in plaats van 's avonds. Dezelfde les, alleen in de ochtend en met allemaal vreemde gezichten :p
Maar ook een ander begin van de dag. Dan pas merk je weer hoe snel je in bepaalde patronen zit en hoe lekker het af en toe is om alles om te gooien.

Ook dinsdag sportte ik in de ochtend en 's middags lunchten we een keer een stuk minder saai dan normaal: Voor Lola bakte ik een eitje en zelf ging ik voor een uitgebreide boterham met eiersalade, veldsla en tomatenbruscetta.Weer eens wat anders dan de doorsnee boterham :)



En woensdag was het tijd voor dans!!! Heerlijk om weer eens naar een dansvoorstelling te gaan! Ik zit dan even in een totaal andere wereld en ik geniet daar zo ontzettend van. Het is ook gewoon zo inspirerend om mensen met hart en ziel te zien dansen op muziek van mensen die dit met hun hele hart hebben gemaakt.
Zo'n dansstuk laat je weer even zien wat belangrijk is in het leven en heb af en toe een traantje weg moeten pinken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten