dinsdag 2 april 2013

88/365 De kamer is (zo goed als) af!

Sorry voor de wazige foto... 


Eindelijk is het dan zover, ik kan weer gaan schilderen! Sinds mijn afstuderen (inmiddels alweer 14 jaar geleden) is schilderen voor mij op een laag pitje komen te staan. Ik heb af en toe nog eens een schilderij gemaakt , maar dat was anders dan tijdens mijn afstuderen. Toen was het ook zwaar, maar ik zat er toen helemaal in en nu lukt me dat op de een of andere manier niet meer.
En natuurlijk zou ik het erbij kunnen laten en dat accepteren, maar ergens heeft het altijd nog gekriebeld en er moet gewoon iets uit.

Nu, sinds ik minder ben gaan werken en met het 365 dagen project ben gestart, ben ik me steeds bewuster geworden van dat gevoel. Eindelijk hebben we onze rommelkamer (voor een heel groot deel) opgeruimd, hebben we mijn schildersezel van zolder gehaald, heb ik een groot doek gekocht en kan ik eindelijk weer beginnen.
Ergens vind ik het doodeng en ben ik bang dat het er weer niet uitkomt, maar daar moet ik helemaal niet aan denken. Dan komt er helemaal niks uit.
De kamer is er nu op ingericht en ik kan aan de slag wanneer ik wil. Dat is nu het belangrijkste!

En we gaan verbouwen! Vorige week hadden we een afspraak om te kijken wat de mogelijkheden waren voor een nieuwe keuken, en vandaag hebben we beslist dat we het ook echt gaan doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten