maandag 1 april 2013

86/365 We gaan!

De voorstelling waar we naartoe gaan!


Eerste Paasdag was zowiezo al een dag die er anders uitzag door het verzetten van de klok. Het is altijd even wennen, en zeker 's avonds als het zoveel langer licht blijft. Nu vind ik het vooral vreemd omdat het nog steeds zo winters koud is buiten...

Ook had ik dit weekend een sms van een vriendin gekregen om naar een dansvoorstelling te gaan. Het leek me echt geweldig om hiernaartoe te gaan, maar ik zag al meteen allemaal obstakels om niet te gaan (de voorstelling is in een voor mij al drukke week en ook financieel is het een beetje passen en meten).
Heel vervelend hoe ik in de stress kan raken om redenen die (achteraf) vaak goed te overzien zijn, maar omdàt ik zo in de stress raak zeg ik vaak nee tegen dingen die ik eigenlijk wel heel graag zou willen doen.
Dus ik zette mij er overheen en sprak vandaag met mijn vriendin af dat we zouden gaan!
En ergens lucht dat heel erg op. Eindelijk kan ik mij over al mijn (vaak onzinnige) bezwaren heenzetten en zeg ik gewoon ja! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten